.:: Jom Ikut ::.

Wednesday, August 8, 2012

Nak Cantik Kan


Nak cantik punya pasal, kene la berhabis duit mak ayah.. Hek3..

Terpikir nak cuba makan inner shine.. Aku cuba yang pati prune.. Ni khas untuk kulit.. Kalau korang ambik yang pati berry tu untuk mane.. Biar shine2 gitu kulitku lepas ni.. Hek3

Ni aku beli pack besar.. Ada 12 botol percuma mug.. Cukup untuk 12 hari.. Rege dia RM50.. Kalau yang kotak kecik ada 6 botol RM28.90.. So, nak jimat, bek ambik yang besar ja..

Kat mana nak cari? Ni aku beli kat watson je.. Kat kedai lain aku tak pasti la pulak.. Cara makan dia ada tulis kat kotak tu.. Kalau aku makan separuh2.. Pagi minum separuh, malam minum separuh.. Jimat sket.. Mahal woooo.. ;p



Olrito, ni pulak untuk kulit muka dan badan... Aku beli kat Tanamera Spa.. Scrub badan tu harga dia RM25, scrub n mask untuk muka tu harga dia RM30 each.. Memang berbaloi2.. Jerawat besau2 kat mukaku tu dah beransur terhapussss.. Oyyeee.. Cubalah.. Kalau suami korang cakap mahal ka, membazir ka, cakap ja, buat semua ni untuk dia jugak.. Keh3 ;p



MALAYSIA, 12:29

No comments:

Post a Comment