.:: Jom Ikut ::.

Wednesday, November 7, 2012

Wordless Wednesday: Tips Diet


Tips diet yang aku dapatkan dari blog Kevin Zahri
Dia tulih 10, aku jumpa 9 ja
Penat cari, memang tak jumpa.. Keh3

So, boleh la jadikan ni sebagai panduan
Bukan nak kurus sangat pun
Juz nak amalkan gaya hidup sihat.. Ceewaahhh

Betullll
Sebab skang ni kan memang dah perasan sisa-sisa lemak mula berkumpul
Pastu kalo jalan laju-laju sket dah mengah
Malu bernafas kuat-kuat bila jumpa orang
Risau ke? Ho lass.. Opkos la kan
Kecantikan kan hak milik setiap wanita.. ^^

Bila lagi??
Jom mula amalkan sekarang!!
*Aku pun tak mula lagi..Keh3



Nah ambik salin
Pastu tampal la kat mana-mana tempat yang senang korang nampak
Kalau tahu tapi buat jugak, aku sekeh.. Kikiki



Orang yang tak dapat kawal nafsu makan macam aku, memang perlukan ni
Pantang nampak makanan sedap, mula lah terliur
Korang tak ni??
Hah, pi tanya En. Google, dia lebih mengetahui
e-book ni free je Kevin Zahri bagi
Baik grab cepat-cepat b4 dia letak harga.. Hehehe

Sharing is caring is loving.. ;))

No comments:

Post a Comment