.:: Jom Ikut ::.

Tuesday, April 24, 2012

Aku Apa Yang Aku Tulis

Kita apa yang kita perkatakan
Aku, apa yang aku tulis

Oh yeah!! Baru terperasan sejak dua menjak ni post aku sedih-sedih je kan?  Sebab tuan dia pun ngah bersedih.. Kenapa? Tak tau lah.. Sejak dua menjak ni diuji dengan bermacam-macam ujian.. Dan menyebabkan aku terkadang hampir berputus asa..

Allah,
Saban hari aku mengeluh sendiri.. Tak tau macam mana nak luah.. Sehingga terkadang aku lupa, semua itu Dia yang bagi.. Seringkali aku berdoa, seringkali itu aku rasa ujian untuk aku makin kuat.. Aku rindu family saat-saat ini... ;(

"Sabar... Ade hikmahnya"
Oh, satu perkataan ini sangat mudah dituturkan.. Hakikat nak menghadapinya, hanya aku yang tahu.. Yeah, aku sedang bersabar!! 

''La tahzan.. Allah ada''
Makin diungkap, makin sukar aku rasakan.. Makin aku rasa terasing.. Oit, Cik Maisarah, Allah ada!!! Setiap hari air mata menitis.. Mencari kekuatan ku tersendri... Ya Rahman....

Doakan aku ye sahabat!!
Sangat rindukan Malaysia saat diuji seberat ini... T,T

Cepatlah semua ini berlalu....
Sebab aku tak tau berapa lama aku boleh bertahan!!!!!

JORDAN, 2:02 PM

2 comments:

  1. assalamualaikum. umur kamu ni berapa ye? huuu~ banykkan bersabar ye~ khidupan di perantauan sangat mencabar~ tapi demi menuntut ilmu~ sntiasala doa bnyk2 moga dikurniakan ketabahan dan kesabaran. moga Allah permudahkan urusan kamu. aaamiin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam... I am 24 years... Kenapa ciksukaberenagan? Sy nampak tua dr umur sy ke? Hek3...

      Amiinn.. moga Allah permudahkan urusan kita semua..
      TQ ciksukaberanagn untuk doa tu... :)
      Sayang kamu.. muah3!

      Delete