.:: Jom Ikut ::.

Saturday, May 19, 2012

Sembang Kedai Kopi

Oit dah kul 1 pagi laaaa... Oh, lamenye kami sembang... Asalnya duk makan-makan je pung *konon mcm supper la... Lepas satu topik satu topik kuar.. Dari bab nak bagi goodies kat tetamu mase kawen sampai ler ke bab putus cinta.. Adehhh..

Soalan ni Cik Arini yang bukak dulu.. Wehhh.. Kome nanti berangan-angan nak bagi ape kat tetamu mase kawen nanti?
Aku: Kak Mai nak bagi biskut cotek (biskut kecik yang ada isen keras atas tu) buh dalam balang kecik.. Cukup la.. Jimat..
Timah: Dok au la.. Dok mikir lagi.. Hahaha
Arini:  Aku kekgi nok wat bulan Ramadhan.. Nak bungkuih nasik n bagi air kotak sorang satu.. Tulis 'terima kasih' atas tu.. hahahahahahaha.. *ade gok orang gini eh..hihihi

Lepas tu masuk pasai nak bagi hadiah pulak.. 
Request aku kat Cik Arini : Satu set tupperware.. Ngeh3.. Dia request kat aku n Timah set pyrex kot..
Request kat Timah : Satu set comforter.. Murah je tu... ;p
Kuar cite kisah ustaz aku, dia ni orang Melakau.. Time abang dia kawen, siap bukak kaunter lagi.. Kalo oarang bagi RM10 catat r.. Contoh Sarah bg RM10.. Aku tanya ustaz nape gitu? Ustaz cakap sebab nanti kalau awak kawen atau anak awak kawen, bukak balik buku tu, tengok Sarah bagi brape.. Depa akan bagi banyak tu jugak nanti.. *What you give you get back.. Hahahahahaha ;D... Orang Melaka, betui ka?? Aku tak tau, ustaz aku yang cite.. hehehe

Then masuk pulak bab pelamin-pelamin bagai.. Aku dah cakap.. Ayah memang tak bagi ade pelamin.. Kalo nak pelamin jugak, gune duit sendiri.. Aku kalo pelamin pun, amek pelamin tunang tu je.. Tak pun buh langsir, bunga-bunga sket, buh bantal besar.. Ok ape.. Jimat.. Banyak lagi duit boleh guna untuk benda lain.. Hantaran pulak.. Pernah jugak bincang.. Macam tak nak buat je.. Boleh tak?? -_-'

Cakap punya cakap, last-last entah macam mana masuk pulak bab clash2 ni.. Adehh.. Syahdu kot pagi-pagi bute ni.. Tak leh bayangkan macam mana kalau orang yang kita sayang tiba-tiba tolak kita.. *tankap pilu.. Tapi cane pun kene lah letakkan redho tu tempat paling tinggi.. Ye lah.. Sape tak sedih kan.. Tapi kene terima laaa.. Perghh susah kot.. Tapi kene jugak kan.. Hukhukhuk... Sakit tuuu.. Kunfayakun!!!!

*Tengok jam.. Eh dah pukui 2.20 pagi dah.. Ahad exam.. Banyak lagi tak hafai.. Tak sedar diri betui.. Hahaha.. Tak pa.. rehatkan otak jap.. hehehe..  Banyak lagi kot yang kitorang duk borak2.. Pasai hantaran tinggi la.. Mas kawen tinggi la.. Tak larat nok tulih doh.. Tuh depa duk bergosip pasal Fasha Sanda pegneng pulak.. Aku, tak join dah.. Nanti exam, hambek kau.. Jawab r ni seme.. Hik3.. Mau blink2 mate dr nanti tengok jawapan aku..  ;p

Okeh, nak meneruskan pembacaan sambil bersiap sedia untuk belayar ke alam mimpi.. Moga mimpi indah malam ni.. :D

Morning Malaysia!! Have a nice day semua kesayanganku..
Night Jordan!! Have a nice dreams all ^^


JORDAN, 2:25 AM

4 comments:

  1. Haha. Ke situ pula perbincangannya. Yeap. Tak sanggup clash. Sedih nanti. Hehe. Bittaufiq wan najah fil imtihan. Betoi ka arab ? Hehe

    ReplyDelete
  2. amboi..smpai ke pg..hihi..seronok kn bila cerita bab kwin..bab clash tu xsanggup nk cite..huhu..gudluck exam;)

    ReplyDelete