.:: Jom Ikut ::.

Friday, January 25, 2013

Baru Nak Cerita

Alhamdulillah, aku sekarang sebenaranya dah 2 minggu kat Malaysia.. Memang dok sempat nak update pung.. Ramai yang tanya, ade mane skarang? Bila nak balik? Dah habis ke? Ha.. ni, meh sini nok kabo royak.. LAhamdulillah, result akhir semua dah keluar.. LULUS dengan pointer yang sangat memang di luar jangkauan aku.. Syukur.. Bermakna aku secara rasminya dah tamat belajar dan dah selamat berada di tanah air terchenta menunggu masa untuk bersam insan tercinta.. Ceewahhh.. ;p



Dalam flight menuju ke Muscat, Oman
Mata bengkak.. Nanges plus ngantuk.. Keh3
Cik Bom2 mahu pulang sudaaaaa..



Untuk dinner, aku pilih chicken + vegitables je.. Tak lalu sangat nak makan
Kek coklat tu sadappp.. Rasa nak lagii




Ni Tikah Yasin punya dinner
Rice plus lamb (kuftah).. memang tak lalu laaa..
Nampak sedap, rasa pun sedap, kata Tikah Yasin

Sian Tikah Yasin duk sebelah aku.. Naseb la yee
Aku tido je keje.. Memang ngantuk sangat
Tiakh tak keruan, tak dok partner nok borak.. Heheheh



Ini pulak time nak ke Malaysia.. Lunch mende ni je..
Mulut ni tak lalu nak makan nasi walaupun perut lapar giler..
Tengok menu, Malaysian Noodles.. Terfikir jugak, mee yang cane ek?
Aku duk terbayang mee rebus tu, tak pun mee kuah merah tu *tak ingat hape ke nama*
Skali bila dah dapat.. Errrkkk, inikah yang dinamakan Malaysian Noodles???
Ini Malaysian Spaghetti kot.. Pape pun layan je.. Sedap jugak.. Hahahahah



Tikah Yasin punya.. Memang suka makan nasik semek nih :)



Lepas 6 jam 10 minit penerbangan...
Alhamdulillah, selamat kembali

Tiada apa yang lebih bahagia melainkan bersama keluarga tersayang <3


No comments:

Post a Comment