.:: Jom Ikut ::.

Saturday, January 5, 2013

Dan Exam Lagiiiiii

Cerita hari ini
Perut berkeroncong sedari pagi

Semalam gas dapur habis
Nak call ustaz yang hantar gas dah malam
Takut dah tak terima kalau nak beli
Tambah-tambah sejuk sangat semalam
Hujan lebat
Petanda salji kah? *jangan nak verangan!!

So, bangun pagi tadi, tak dek sarapan
Bedal je kerepek as breakfast
Dan... Air kosong sebagai alas perut
Kriukk2 perut bunyi.. *Alalala ciannn

Dua bungkus kerepek habis dibedal
3 keping coklat habis dimamah
Last2 terbongkang lagi bagus dari baca tak masuk
Tu diaaaaaa sebenarnya... Kih3

At last, my osmet amek inisiatif masak dalam rice cooker
Buat sup, masak bihun, goreng ikan bilis
Semua pakai rice cooker
Dan... Akhirnya.. Alhamdulillah.. Burrpppp.. Heeee ;D

Lepas asar ustaz  tu hantar gas
Skang gas dah ada
Sambung study laaaaaa



Aku gigih menghafal formula elektrik nih
Walaupun bukan bidang aku, tapi kene jugak ambik subjek ni
Subjek luar fakulti orang panggil



Aku pun tak tahu ape yang aku lukis
Yang pastinya itu litar elektrik untuk rumah
Dah macam pelan ape je kan.. Kih3

Masih seperti selalu
Doakan aku :)


No comments:

Post a Comment