.:: Jom Ikut ::.

Sunday, September 16, 2012

Azrai dan Nadhirah

Sekitar majlis sambut menantu jiran depan rumah.. Tahniah Cik Su..

Masuk rumah dia.. Sangat sejuk mata memandang.. Ala2 country home.. Bilik pengantin pun simple but nice.. Kaler putih semua.. dari dinding, katil sampailah ke cadar semua putih.. Menarik.. Tak sempat snap gambo sebab BB hang time tuh.. Deng!



 Ini salah satu deko yang aku berkenan sangar2.. *U, nanti umah kita wat gini yer..* Cettt.. Berangan aku!!



Ini ler pengantinnya.. Dari blakang je ye.. Hahaha.. 
Mekup dia aku suka.. Simple jugak.. Tak lah macam traffic light atas muka tuh.. Hahaha.. Solekan kat mata sangat nice.. Cuma bedak tebal sangat kot.. *sedap pulak komen..hik3*




Ini door gifts dari pengantin... Coklat kecik2 tu Kak Aisyah (adik pengantin) buat sendiri.. Perghh sangat rajin.. Biskut tu pun dia buat sendiri.. Semualah dia buat sendiri.. Heeee

Coklat upin ipin sangat comel kalau bagi kat budak-budak kan? *dreaming*



Dan... Ini namanya nasik wajik.. Buat dari beras pulut, santan n gula je.. Ni jiran-jiran pakat buat bagi orang ramai makan time kenduri.. Aku suka ni.. Sangat sedap...


NotaSarah: Last two weeks ade sorang jiran aku kawen.. Perghhh... 5 stars kottt.. Grand gilerr.. Nanti aku tempek gambo...


No comments:

Post a Comment