.:: Jom Ikut ::.

Saturday, October 20, 2012

Dulu dan Sekarang..


Zaman aku dulu...
Handphone 3310 ja.. Tu pun lepas spm baru bulih dapat
Kasut, kenai Bata n Kasut YOu ja..
Baju, Lady Like tu kira paling mahal
Handbag, tak pernah terfikit nak pakai pun
Pencuci muka, pakai yang fair n lovely  je pun
Tak pernah ku kenal iPad n Tab


Zaman skang, budak2 semua dah advance
Handphone semua dah upgrade, Samsung, iPhone, BB * aku punya BB ni pon arg bg tau2*
Budak skang dah kenal Dr Cardin, Hush Puppies *aku pakai kasut bundle je kat sini.. sobs*
Depa skang ni baju semua branded2, paling kurang Xara *aku kenal Xara sejak duk Jordan, mase umur aku 23
Budak skolah rendah pun dah pandai pakai handbag tauuuu *aku still pakai beg galas balakng kot. I look younger than my age.. kah3*
Jangan terkejut la kalau budak sekolah pun dah pakai SK2..
Tak yah nak cakap anak orang, adik aku yang darjah 2 tu lebih advance guna iPad berbanding aku.. 

Tapi adik-adik ku sayang, sahabat2 tercinta,
Tu semua bukanlah menjanjikan sebuah kebahagiaan
Kebahagiaan bagi aku, cukuplah apa yang aku ada tp membuatku tak serabut memikirkannya

It's not about what make u happy
It's about HOW it makes u happy
:))


No comments:

Post a Comment