.:: Jom Ikut ::.

Thursday, October 11, 2012

Ferero Rocher Lambang Cinta



Mungkin kerna dia tahu ku suka ini

Aku memang suka coklat
Sebab coklat boleh buatkan stress ku hilang
Sangat happy kalau orang bagi coklat
Tak kisah la coklat jeneis ape kan..
Mood swing pun boleh tukar jadi bunga2.. Ececee..
Nak2 kalo black chocolate.. Memang tersangat best

Kadang-kadang aku pelik jugak
Kenapa coklat mesti menjadi antara lambang cinta selain daripada bunga??
Aku tak tahu dan tak pernah tahu ye..
Yang aku tahu, aku sangat suka coklat 
*Eh, ape ntah melalut nih.. Adehh*
Tapi memang pelik kan??

Ferero Rocher tu...
Ada kenangan tersendiri
Entah berapa bulan aku simpan.. 4 bulan dah kot.. Hik3.. *tak senonoh*
Sayang nak makan kot.. Ekekeke
Yang pasti, satu tu je simpan.. *wat peluk time tido*
Yang lain dah selamat membasi dalam perutku.. Kah3

Di Jordan,
Ade je pun Ferero Rocher ni
Tapi kalo beli orang akan cop kita orang kaya lama
*Biar pun duit dalam beg hanya ade 5 Dinar je*
Mahal woooo
Skali skala kalau dah meroyan sangat, beli lah jugak.. Heeee

Ntah pape aku melalut malam-malam buta nih
Tak dak idea maaaaa
Papepun,
Terima kasih ye buat yang memberi
Jumpa nanti beri lagi.. Keh3 ;p


No comments:

Post a Comment