.:: Jom Ikut ::.

Monday, March 26, 2012

Sahabat, Tabahlah!!

Oh... Pagi tadi aku berjogging ke kelas... Opss.. Bukan sebab aku bangun lambat ye.. Pas subuh memang tak tido ok.. Ni semua gara-gara seorang sahabat yang meluahkan masalah jiwanya.. Hak3.. Xpe.. Demi mu sahabat, kusanggup maroton ke kelas tadi.. Balik nanti claim old town, tak pun roti canai jadi la ^_^ ...

Biasalah remaja.. Pastilah tak lari dari masalah.. Masalah cinta.. Tapi, andai kata aku diberi peluang bersua ngan perempuan muslimah tu (sahabat aku tu muslim..ngeh3), satu je aku nak pesan... " Hargailah orang yang sungguh2 menyayangi kita kerna kita takkan pernah jumpai dia lagi andai kita betul-betul kehilangannya"

Fuhhh.. Jiwang nguh la malam-malam bute ni (tapi kat Jordan still awal).. Buat sahabatku, Insya Allah semuanya baik-baik... Andai dia jodoh yang Allah tetapkan untukmu, apa jua halangan pasti kalian akan bersatu... Andai tidak, maka bersangka baiklah dengan Allah.. DIA Maha Tahu.. Sahabat, bertabahlah.. Doaku, moga jawapan itu menyebelahi dirimu.... Sama-sama doakan yang terbaik...

Okey, dah abes jiwang.. Penat.. Hahaha..

Aku s/u sulit tak bergaji -_-'

JORDAN, 7:34 PM

No comments:

Post a Comment