.:: Jom Ikut ::.

Thursday, December 13, 2012

12.12.12

Salam ceria
Walau aku tak ceria.. Hekkk..

Smalam 12.12.12
Ramai post pasal tarikh ni
tarikh cantik lah, kawen tarikh ni la
Yang tak tahan tu ade jugak yang sanggup branok awal 
Semua semata-mta tarikh ni
Tak lupa ada yang mengingati tentang kematisn
Allahurobbi

Aku jugak punya sejarah tersendiri dengan tarikh ni
Yang pasti sejarah pahit oooo
Memang ku kenang sampei bile2

Bara yang terpendam dalam hati ni akhirnya terluah jua semalam
L.E.G.A
Sape yang tak lega kan??
Hope semua ok lepas ni

Periatiwa kedua ni telah menghuru-hara kan hidup ku
Aku tak tau la cane leh tersalah urat pinggang ni pulak
Hari pertama kene tu memang steady la kan
Jalan gi jamiah slumber je *cover la konon*

Balik je rumah cam okey lgi, boleh gelak2 lagi
Bila dah masuk maghrib, kesakitan mula terasa
Kaki rase sengal semacam
Macam cramp tu, macam sentak mengkarung pun ade
Korang mesti pernah rase kan??

Mula-mula suruh housemate urutkan
Okey skit
malam tu memang tak leh tido
Dah macam orang nak bersalin
*eh, macam pernah bersalin.. kah3*
Baring tak kene, duduk pun tak kene
Ape sudahnya?? 
Menangis la aku sepanjang malam sampai ke pagi
Sakit kot

Pagi tu mintak ngan mak Ain nak pinjam tungku
So, macam lega sikit
Dah boleh bangun la

Alhamdulillah kak Aema Abang Wan cakap dia boleh urutkan
Dalam pukul 10 pagi aku gerak gi umah dia
Ahhh, korang mesti tau kan cane rase sakitnya urut urat yang dah masuk angin
Tergigit-gigit bantal aku tau
Naseb tak nanges je
Cover macho.. hihihi

Malam smalam b4 tido aku bedal ubat tahan sakit (ponstant)
Boleh lak tdo awal
Niat nak setadi untuk exam hari ini terbantut
Tapi bangun pagi tadi,
Allahhhh... Sakit gilos

oleh itu,
Pagi ni sebelum menunggu exam,
Aku bedal 2 biji skali
Hambek ko
Itu yang boleh hapdet belog ni.. kui3

okeh, nak ready untuk exam pulak
Doakan aku tau

See ya!

No comments:

Post a Comment